星期一, 10月 03, 2005

愛式

瀟瀟洒洒不是愛嗎? 生生死死先算愛嗎?瘋瘋癲癲先會愛得漂亮嗎?
簡簡單單不是愛嗎? 輾輾轉轉先算愛嗎?反反覆覆先會愛得快樂嗎?

你話拖住你手 日日四圍走 時時鍚你仲要晚晚都黎
同你結婚 講一句我願意 但係咁係咪等於我愛你
望住我肯上黎屋企坐 記得我生日 時時送禮物 應承過無論點都會等我 但係咁係咪等於你愛我
開開心心不是愛嗎? 辛辛苦苦不算愛嗎?真的東西怎會變得這樣假
飄飄忽忽不似愛嗎? 清清楚楚可算愛嗎?一聲一聲想你會否太假

就算我唔識你 或者你太遲黎 我一個人睇戲 尋晚你同佢擒被
我已經記唔起 我十年無見你 但係咁係咪等於我唔愛你?
你著佢件衫 晚晚都咁夜返 任你點樣玩 有幾個俾你揀
你從來無講過 可能我睇錯 但係咁係咪等於你唔愛我

你猜我估 你勝我敗 男界女界 正常係變態 其實我值唔值 到底你識唔識
究竟我地最愛係乜野式?
係真定係扮 係軟定硬 係蝕定係賺 係濃定淡 白撞黑紅加綠 抑或藍溝藍
你話愛究竟仲有邊個識?

瀟瀟洒洒不是愛嗎? 生生死死先算愛嗎?瘋瘋癲癲先會愛得漂亮嗎?
簡簡單單不是愛嗎? 輾輾轉轉先算愛嗎?反反覆覆先會愛得快樂嗎?


很好的詞。
究竟我們知道什麼叫愛嗎?你自以為愛一個人,那就真是愛了嗎?
如果兩個人不能在一起,那就沒有愛了嗎?
兩個人有名份就一定是因為有愛嗎?

令人反思。

0 Comments:

發佈留言

<< Home